wtorek, 9 marca 2010

Zima trzyma...


...i nie wygląda na to, żeby miała się wynieść.
Podczas sesji, której efekty widać poniżej mróz siegnął -10 stopni, także postanowiłam pozostać w płaszczu. Dzięki czemu w sumie, mogę się nim trochę pochwalić ;) Może nie jest jakiś bardzo wyszukany i orginalny, ale bardzo go lubię. Pasuje do wszystkiego jest wygodny i ciepły - po prostu idealny na takie mroźne dni.



IMG_0024.jpg image by wampirrafi16
mam dziwną manię kolekcjonowania rękawiczek. Te są moimi ulubionymi, choć nie najlepiej chronią przed zimnem :p

płaszcz - Cameieu
spódnica - z rybnickiego Swapu od szafiarki Magdy :)
szalik - rybnicki sklep indyjski
rękawiczki - ? (chyba dostałam je kiedyś na urodziny)
kozaki - mamy :P
torebka - Reserved

6 komentarzy:

  1. Oj, niestety trzyma:(...
    Co do kolekcjonowania akcesoriow, to ja mam skrzywienie w kierunku paskow i torebek(nawet jesli sa totalnie niepraktyczne;)
    p.s. dziekuje za mily komentarz:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. te "uwagi" to był tylko żart, daleka jestem od zwracania komuś uwagi ;> podoba mi się spódnica, bo ostatnio właśnie lubię takie rozkloszowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. czołem Alcia, czekam na zestaw z ociekającą zarąbistością spódnicą- zestaw teatralny :D gdzie robiłas te zdjęcia? kto jest nadwornym fotografem? Torebka jest bardzo in :D buźki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, obiecuję, że już niedługo doczekasz się mojego "zestaw teatralnego" :D
    A moim prywatnym fotografem jest niejaki Pan Wampirek.
    A tak nawiasem, mam nadziję, że tak jak obiecywałaś, zostaniesz moją prywatną sylistką :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeaaaa:D to ta bluzka z camieu jak najbardziej jest do kupienia, jesli mam byc stylistka:D czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam! zapraszamy na wyjątkowy blog poświęcony szafiarkom :) http://zakatki-polskich-szaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń