wtorek, 16 marca 2010

Koktajl


Ostatnio czuję się bardzo niezdecydowana (żeby nie powiedzieć rozdarta wewnętrznie ;P) i wszystko, co mogło wydawać się dotąd oczywiste zaczyna mi się plątać. Mój stan ducha odzwierciedla się nawet w ubraniach. Mieszam style, wymyślam dziwne kombinacje, co widać na dzisiejszych zdjęciach.Wintydżowa koszula połączona z gotycką spódnicą, i jeszcze przyprawiona glanami. Istny koktajl stylów. Może trochę dziwaczny, ale przecież dziwne równa się interesujące, prawda?;)


koszulo-sweterek - Orsay
spódnica - C&A
glany - Steel
korale - prezent
koszulo-sweterek - Orsay
spódnica - C&A
glany - Steel
korale - prezent

5 komentarzy:

  1. A ja wciąż czekam na zestaw z piękna kiecką z reserved:) barokowy eklektyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uważałam, że glany pasują do praktycznie każdego stroju :) a ta Twoja mieszanka bardziej mi się ze stylem boho skojarzyła... dlaczego - nie wiem ;)

    Pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem glany są zajebiste

    OdpowiedzUsuń